Πλάτη στην Αρχική σελίδα

Επιστροφή και αντικατάσταση

Ακύρωση / Αντικατάσταση

Σας έχει συμβεί να κάνετε αμετάνοητες και βιαστικές αγορές για τις οποίες αργότερα λυπάστε που τις κάνατε; Εμείς στο BAGSO.GR προσπαθούμε να σας κάνουμε να νιώθετε ήρεμοι και ικανοποιημένοι από τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Γι' αυτό σας προσφέρουμε ολόκληρες 30 ημέρες δικαίωμα απόσυρσης ή αντικατάστασης για το προϊόν που αγοράσατε από εμάς!

  • Τι πρέπει να κάνετε;
  • Συμπληρώστε την απλοποιημένη φόρμα που έχετε λάβει μαζί με το δέμα. Αν έχετε χάσει τον φορμουλάριο, γράψτε στο support@bagso.gr και θα σας τον στείλουμε ξανά.
  • Αφού συμπληρώσετε τη φόρμα, ενημερώστε μας ότι επιθυμείτε να κάνετε επιστροφή μέσω email στη διεύθυνση support@bagso.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας στον ΣΥΝΔΕΣΜΟ αυτόν.
  • Εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, θα αποστείλουμε έναν courier απευθείας στην διεύθυνσή σας για να παραλάβει το δέμα.

 

  • Ποιες είναι οι προϋποθέσεις;

    Το αγορασμένο προϊόν να μην έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί, αλλά να έχει δοκιμαστεί μόνο σε οικιακές συνθήκες και να είναι σε καλή εμπορική κατάσταση (χωρίς καμία φθορά, παρενέργεια, λεκέ κ.λπ.). Η πρωτότυπη συσκευασία, με την οποία έχετε λάβει το προϊόν, πρέπει να είναι επίσης σε καλή εμπορική κατάσταση και να επιστραφεί πίσω.


    · Πρέπει να επιστρέψετε πίσω όλα τα φυλλάδια, ετικέτες και έγγραφα με τα οποία έχει ληφθεί το προϊόν, χωρίς να είναι θραύσματα ή κομμένα. Πρέπει να υπάρχει το απόδειξη της ταμειακής μηχανής που εκδόθηκε από την courier εταιρεία (εάν έχει χαθεί / απορριφθεί και δεν μπορείτε να το παράσχετε, δεν μπορούμε να σας επιστρέψουμε το ποσό που καταβλήθηκε για το προϊόν). Οι υπηρεσίες courier για απόρριψη / αντικατάσταση είναι με δικά σας έξοδα - θα αφαιρεθούν από το ποσό επιστροφής. Όλα τα ποσά επιστροφής γίνονται μόνο με τραπεζική μεταφορά, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία λήψης του δέματος. Το προϊόν πρέπει να είναι καλά συσκευασμένο, ώστε να μην υποστεί ζημιά κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει αντικατασταθεί ξανά.

 

  • Πώς και πού διευκρινίζονται οι λεπτομέρειες για την επιστροφή;

    Αφού συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα, θα σας απαντήσουμε εξαντλητικά στο email που έχετε δηλώσει. Εάν υπάρχει διαφορά στις τιμές, θα αποζημιωθεί με τραπεζική μεταφορά ή αφαιρείται από το κόστος αποστολής.

  • Πότε θα λάβω πίσω τα χρήματά μου;
  • Οι ποσότητες επιστρέφονται εντός 14 ημερών από τη λήψη του δέματος από την πλευρά μας.
  • Σε περίπτωση που η παραγγελία πληρώθηκε με κάρτα μέσω του εικονικού POS τερματικού στον ιστότοπο, το ποσό θα επιστραφεί στην κάρτα με την οποία έγινε η πληρωμή.

Παράπονα

  • Λάβατε ελαττωματικό προϊόν; Μην ανησυχείτε! Θα σας στείλουμε αμέσως ένα νέο πλήρως ΔΩΡΕΑΝ, και η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος θα γίνει με δικά μας έξοδα. Τι πρέπει να κάνετε;
  • Μπορείτε να κάνετε αξίωση για ελάττωμα / εργοστασιακή ζημιά εντός 7 ημερών από την παραλαβή του δέματος.

 

  • Συμπληρώστε την απλοποιημένη φόρμα που έχετε λάβει μαζί με το δέμα. Αν έχετε χάσει τον φορμουλάριο, γράψτε στο support@bagso.gr και θα σας τον στείλουμε ξανά.
  • Αφού συμπληρώσετε τη φόρμα, ενημερώστε μας ότι επιθυμείτε να κάνετε επιστροφή μέσω email στη διεύθυνση support@bagso.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας στον ΣΥΝΔΕΣΜΟ αυτόν.
  • Εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, θα αποστείλουμε έναν courier στην διεύθυνσή σας ή σε ένα γραφείο που είναι βολικό για εσάς για να παραλάβει το δέμα.

 

  • Πότε δεν έχετε δικαίωμα για επιστροφή;

• Φυσιολογική φθορά του προϊόντος;

• μηχανική ζημιά;

• λανθασμένη επιλογή μεγέθους / χρώματος;

• μετά από αυτοπροσδιορισμένες επισκευές;

• έλλειψη ή εσφαλμένη συντήρηση;

• εξωτερικοί παράγοντες - π.χ. παραμορφώσεις και αποκόλληση που προκαλούνται από το στέγνωμα των προϊόντων κοντά σε φούρνους και καλοριφέρ.

• μηχανικό πλύσιμο των προϊόντων.

• αλλαγές στη δομή / χρώμα του δέρματος, που εξαρτώνται από τη φύση του.

• αποχρωματισμός / ξεθώριασμα του χρώματος από το φόδρα τσάντα, βαμμένο με φυσικά χρώματα.

 

• Πότε θα λάβω πίσω τα χρήματά μου;

  • Οι ποσότητες ανακτώνται εντός 14 ημερών από την παραλαβή του δέματος από την πλευρά μας.

  • Σε περίπτωση που η Παραγγελία έχει πληρωθεί με κάρτα, μέσω του Εικονικού POS τερματικού στον Ιστότοπο, το ποσό θα ανακτηθεί μέσω της κάρτας από την οποία έγινε η πληρωμή.

 

Άλλα

Δεν προσφέρεται επισκευή ή ανακατασκευή προϊόντων!


Κατά την επιστροφή του ποσού, παρακρατείται χρέωση 1 EUR με ΦΠΑ, για την τραπεζική συναλλαγή.

loading...